Lediga jobb Protiva Säkerhetsteknik AB i Avesta

Se alla lediga jobb från Protiva Säkerhetsteknik AB i Avesta. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Avesta som finns inom det yrket.

Fastighetsbolaget Avesta Invest AB söker nu en administratör/uthyrare.

Arbetsbeskrivning Vi söker nu medarbetare för att förstärka vår uthyrningsavdelning. Som uthyrare/assistent på Avesta Invest och Åsbo handelscentrum kommer du främst att arbeta med uthyrning av bostäder och lokaler. I rollen ingår också övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också att ansvara för vår marknadsföring i sociala medier. Arbetsuppgifter och ansvar I rollen som uthyrare/assistent kommer du i första hand att ansvara ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu medarbetare för att förstärka vår uthyrningsavdelning.
Som uthyrare/assistent på Avesta Invest och Åsbo handelscentrum kommer du främst att arbeta med uthyrning av bostäder och lokaler. I rollen ingår också övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också att ansvara för vår marknadsföring i sociala medier.

Arbetsuppgifter och ansvar

I rollen som uthyrare/assistent kommer du i första hand att ansvara över hyreskontrakt, publicering av lägenheter, registrering av nya hyresgäster samt hyresavtal. Du kommer marknadsföra, upprätta och teckna hyresavtal för bostäder, lokal/förråd, bil-och garageplatser. Du hanterar också felanmälningar, visningar och enklare kontroller av lägenheter. Du sköter fakturering, påminnelser, inkassohantering och enklare ekonomiadministration.
Under vissa perioder jobbar vi i ett högt tempo så det är viktigt att du är självgående och kan arbeta självständigt med ett eget driv och effektivitet. Ingen dag är den andra lik. Vissa dagar är det stort fokus på administration och andra är det på att marknadsföra oss via sociala medier och annonsering. Den tredje dagen besiktar du lägenheter samt sköter visningar och intresseanmälningar. Du tar också mot felanmälningar och fördelar dem till fastighetsskötarna. Vidare ser du till att kontoret har allt det behöver för att fungera. Skrivarpapper, toners, kaffe eller annat kontorsmaterial får ju inte ta slut.


Vår önskelista

För att vara en toppenkandidat för den här tjänsten har du genomgången gymnasieutbildning, några års arbetslivserfarenhet och erfarenhet av administrativt arbete samt är en fena på sociala medier. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det ett plus, men det är dock inget krav då dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du är en strukturerad person som har förmågan att säkerställa hög kvalitet i ditt arbete. Du arbetar proaktivt, är självgående, flexibel och lösningsorienterad, har god affärsmässig förståelse och lika god kommunikativ förmåga. Vi tror också att du är en nyfiken och positiv person med stor initiativförmåga som kan skapa positiva kontakter både internt och externt. B-körkort, bra svenska i tal och skrift, god datavana är annat som behövs för den här tjänsten.
Tjänsten kan tillsättas innan slutdatum så vänta inte med din ansökan.

Skicka din ansökan till [email protected]

Bifoga CV och ansökningsbrev där du beskriver dig själv och dina meriter.
Bifoga gärna betyg, utbildningsbevis, kursdiplom, mm. Visa mindre

Fastighetsskötare

Vi söker en driven Fastighetsskötare med ledarpotential! Är du händig, serviceinriktad och har ambitioner att ta ett större ansvar? Då är du den vi söker! Vi söker nu en fastighetsskötare som vill bli en del av vårt engagerade team. Tjänsten innebär allt från daglig fastighetsskötsel till enklare reparationer och underhåll. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att möta varierande arbetsuppgifter med fokus på kvalitet och service. För rätt person finns... Visa mer
Vi söker en driven Fastighetsskötare med ledarpotential!
Är du händig, serviceinriktad och har ambitioner att ta ett större ansvar? Då är du den vi söker!
Vi söker nu en fastighetsskötare som vill bli en del av vårt engagerade team. Tjänsten innebär allt från daglig fastighetsskötsel till enklare reparationer och underhåll. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att möta varierande arbetsuppgifter med fokus på kvalitet och service. För rätt person finns stora möjligheter att utvecklas och på sikt ta en ledande roll.
Vi söker dig som:
Har praktisk erfarenhet av fastighetsskötsel eller liknande arbete
Är ansvarstagande, lösningsorienterad och självständig
Har god datorvana (krav)
Innehar B-körkort (krav)
Har ambitionen att utvecklas och på sikt kunna arbetsleda

Meriterande:
Behörighet att köra lastmaskin
Erfarenhet av snöröjning

Vi erbjuder:
Ett varierande och utvecklande arbete
Goda möjligheter till karriärutveckling inom arbetsledning
Ett härligt arbetsklimat i en stabil organisation

Välkommen att skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! Visa mindre

Fastighetsbolaget Avesta Invest AB söker nu en administratör/uthyrare.

Arbetsbeskrivning Som Administratör/Uthyrare kommer du att vara koordinator för både interna och externa kontakter och arbeta brett med administrativa uppgifter inom lokal och lägenhetsuthyrning. Hantering av felanmälan, uthyrning och ekonomiadministration kommer att vara en stor del i din roll. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Uthyrning av lägenheter och all administration som härrör uthyrningen ex: hantering av intresseanmälningar, kontraktsskrivnin... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Som Administratör/Uthyrare kommer du att vara koordinator för både interna och externa kontakter och arbeta brett med administrativa uppgifter inom lokal och lägenhetsuthyrning. Hantering av felanmälan, uthyrning och ekonomiadministration kommer att vara en stor del i din roll.


Huvudsakliga arbetsuppgifter
· Uthyrning av lägenheter och all administration som härrör uthyrningen ex: hantering av intresseanmälningar, kontraktsskrivning, nyckelhantering, mm.
· Koordinera inkommande felanmälningar.
· Säkerställa att rätt dokumentation och information finns tillgänglig för hyresgäster.
· Hantering av hemsida och sociala medier
· Enklare ekonomiadministration.


Erfarenhet
För tjänsten som administratör/uthyrare är dina personliga egenskaper och din attityd viktigare än formella meriter, dock finns några krav identifierade.
Erfarenhet av servicesektorn och provat på rollen som administratör.
Goda systemkunskaper.

· Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
· Gymnasial utbildning. Gärna inom administration och ekonomi.
· B-körkort är ett krav.
· Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande
Personliga kvalifikationer
Vi söker en person med erfarenhet av administration som vill bidra till företaget. Du trivs med att arbeta brett med allt från service till ekonomiadministrativa uppgifter. Du är en "doer" som gillar ett högt tempo samt att många bollar i luften. Då arbetet förutsätter såväl eget driv som social kompetens så läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är prestigelös, har lätt att uppfatta vad som behöver göras och fångar gärna upp det som har en tendens att falla mellan stolarna. Du trivs med att förbättra och kommer gärna med nya idéer. Som person är du sansad, uppmärksam, lösningsorienterad och tillmötesgående i ditt beteende. Du känner att assistentrollen passar dig och har intresse, vilja och förmåga att hjälp andra. Då en stor del av jobbet kräver telefonkontakt får du inte vara rädd för att lyfta luren eller svara på frågor från hyresgäster eller medarbetare.
Tjänsten är på deltid med möjlighet till heltid. Arbetstiden är flexibel.
Tjänsten kan tillsättas innan slutdatum så vänta inte med din ansökan.

Skicka din ansökan till [email protected]

Bifoga CV och ansökningsbrev där du beskriver dig själv och dina meriter.
Bifoga gärna betyg, utbildningsbevis, kursdiplom, mm. Visa mindre

Fastighetsbolaget Avesta Invest AB söker nu en administratör/uthyrare.

Arbetsbeskrivning Som Administratör/Uthyrare kommer du att vara koordinator för både interna och externa kontakter och arbeta brett med administrativa uppgifter inom lokal och lägenhetsuthyrning. Hantering av felanmälan, uthyrning och ekonomiadministration kommer att vara en stor del i din roll. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Uthyrning av lägenheter och all administration som härrör uthyrningen ex: hantering av intresseanmälningar, kontraktsskrivni... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Som Administratör/Uthyrare kommer du att vara koordinator för både interna och externa kontakter och arbeta brett med administrativa uppgifter inom lokal och lägenhetsuthyrning. Hantering av felanmälan, uthyrning och ekonomiadministration kommer att vara en stor del i din roll.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
· Uthyrning av lägenheter och all administration som härrör uthyrningen ex: hantering av intresseanmälningar, kontraktsskrivning, nyckelhantering, mm.
· Koordinera inkommande felanmälningar.
· Säkerställa att rätt dokumentation och information finns tillgänglig för hyresgäster.
· Hantering av hemsida och sociala medier
· Enklare ekonomiadministration.


Erfarenhet
För tjänsten som administratör/uthyrare är dina personliga egenskaper och din attityd viktigare än formella meriter, dock finns några krav identifierade.
Erfarenhet av servicesektorn och provat på rollen som administratör.
Goda kunskaper i Office-paketet

· Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
· Gymnasial utbildning. Gärna inom administration och ekonomi.
· B-körkort är ett krav.
· Erfarenhet från fastighetsbranschen är meriterande
Personliga kvalifikationer
Vi söker en person med erfarenhet av administration som vill bidra till företaget. Du trivs med att arbeta brett med allt från service till ekonomiadministrativa uppgifter. Du är en "doer" som gillar ett högt tempo samt att många bollar i luften. Då arbetet förutsätter såväl eget driv som social kompetens så läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är prestigelös, har lätt att uppfatta vad som behöver göras och fångar gärna upp det som har en tendens att falla mellan stolarna. Du trivs med att förbättra och kommer gärna med nya idéer. Som person är du sansad, uppmärksam, lösningsorienterad och tillmötesgående i ditt beteende. Du känner att assistentrollen passar dig och har intresse, vilja och förmåga att hjälp andra. Då en stor del av jobbet kräver telefonkontakt får du inte vara rädd för att lyfta luren eller svara på frågor från hyresgäster eller medarbetare.
Tjänsten är på deltid med möjlighet till heltid. Arbetstiden är flexibel.
Tjänsten skall tillsättas snarast så vänta inte med din ansökan.

Skicka din ansökan till [email protected]

Bifoga CV och ansökningsbrev där du beskriver dig själv och dina meriter.
Bifoga gärna betyg, utbildningsbevis, kursdiplom, mm. Visa mindre